Op weg naar een letterlijk stralend 2014! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Lisa Romer - WaarBenJij.nu Op weg naar een letterlijk stralend 2014! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Lisa Romer - WaarBenJij.nu

Op weg naar een letterlijk stralend 2014!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

31 December 2013 | Nederland, Oosterhout

Lieve vrienden, vriendinnen, familie,

Lekker last minute heb ik besloten alsnog een waarbenjij.nu aan te maken zodat jullie een beetje op de hoogte kunnen blijven van mijn aankomend avontuur.

Na een drukke tentamenperiode, vele werkdagen en hele gezellige feestdagen is er nu bijna een eind gekomen aan 2013. Na drie dagen hopeloos twee maanden proberen weg te stoppen in twee koffers beginnen de kriebels en zenuwen nu toe te slaan. Morgenochtend, wanneer half Nederland net thuiskomt van het stappen, gaan er bij mij 5 wekkers af om 6.00 uur om richting Schiphol te rijden. Ik ruil mijn vertrouwde plekje op Paterserf in voor het parelblauwe Villa Azul in Willemstad. Dankzij de mooie vroege tijden van KLM zal ik rond 9.45 uur opstijgen en rond 15.45 uur (lokale tijd Curaçao) aankomen op Hato. Gelukkig heb ik tijdens onze vakantie in september mijn kamer/huis en mijn stageplek al kunnen bekijken, want hier zal morgen niet veel tijd voor zijn. Donderdag moet ik namelijk alweer om 9.00 uur present zijn op kantoor voor mijn allereerste stagedag.

Niet getreurd, want het eerste weekend staan alweer genoeg leuke dingen voor de deur. De woorden Afrojack en Fuik Dag zullen jullie niet onbekend in de oren klinken! Bovendien kon mijn lieve vriendinnetje Sharon mij (en de zon gok ik hihi) niet missen en komt zij zaterdag aan op Curaçao voor een heerlijke vakantie.

Goed, nog 5 uurtjes voordat ik alweer op weg moet met koffers en al naar Breda om 2013 goed af te sluiten met Bob, Laura, Marianne en Marco and still so much to do!

Ik hoop jullie over een paar dagen, in wat betere temperatuursomstandigheden, meer leuke verhalen te kunnen vertellen!

Voor nu, iedereen een knallend uiteinde van 2013 gewenst! Ik ga nog even kroelen met mijn lieve vriendje :)

Liefs,
Lisa

  • 31 December 2013 - 15:24

    Berty Romer:

    Goede reis!!!!!!!

  • 31 December 2013 - 15:27

    Petra:

    Lieve Lisa! Heeeeeel veel plezier en succes! Ik ga je site zeker bijhouden, super leuk!! Ik kijk nu al uit naar alle jaloersmakende verhalen!! Kus!

  • 31 December 2013 - 15:38

    Moniek Verhoeven :

    Hoi Lisa, ben je klaar voor je grote avontuur?? Ik wens je heel veel plezier en hopijk doe je veel werkervaring op!! Ook wel een beetje van de zon en omgeving genieten hoor!! Wij bij Chess zullen je missen, maar als je lekker in de zin ligt denk je dan ook eens aan ons!! Ik wens je het allerbeste en we zien elkaar weer over 10 weken!! Groetjes moniek je collega

  • 31 December 2013 - 15:51

    Priscilla:

    Wauuw klinkt nu al ontzettend goed meid. Hele goede reis en veel plezier toegewenst!! Xx

  • 31 December 2013 - 18:17

    Crissy:

    Geniet er van schatteke! Dat drankje doen we als je weer terug bent!
    Liefs
    Cris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Twee maanden vertoeven op het mooie Curacao voor een studentstage bij Spigt Dutch Caribbean!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 5826

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 03 Maart 2014

Stage Curacao!

Landen bezocht: