Gesetteld (in een opblaasbare band) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Romer - WaarBenJij.nu Gesetteld (in een opblaasbare band) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Romer - WaarBenJij.nu

Gesetteld (in een opblaasbare band)

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Zo, dan nu mijn tweede verslag chillende vanuit mn nieuwe kamertje!
Ik zat eerst in een wat grotere kamer aan de straatkant waar ik elk nacht wakker werd van scheurende autos, vuurwerk en bonkende muziek. Nu zit ik lekker chill ook een rustig kamertje 3.

De heenreis is goed en vlot verlopen. Voelde me op schiphol wel een klein dwalend meisje, maar ik kon redelijk snel inchecken en naar de gate. In het vliegtuig was ik in eerste instantie happy aangezien de stoel naast me leeg was, maar 5 minuten voor vertrektijd kwam er ineens een oude, brede stinkende man met een pruik naast me zitten. Al met al een goede vlucht gehad en aan eten zeker niet te kort bij KLM :-) Na aankomst sleurende met twee koffers een taxi naar Villa Azul gepakt waar ik door de huisbaas en huisgenoten werd ontvangen met een koude Amstel Bright! Vervolgens kennis gemaakt met Pony, de lokale bewoner/bewaker van het huis. Ik ben meteen tot Pikanees (?) benoemd omdat ik zo klein ben haha. Daarna met iedereen de daghap gegeten bij wilhelmina voor maar 12 gulden (ong 5 euro) en redelijk op tijd mn bedje in, want de eerste dag stage stond al voor de deur.

Na kort gesprek met mijn stagebegeleider en rondleiding kreeg ik te horen dat er geen medestagiaire zat. Best balen aangezien ik nu lonely op een kantoortje zit. De lunch is overigens wel echt een dikke prima! Deze wordt elke dag verzorgd met ook elke dag een lokaal warm gerecht, super leuk. Was de eerste dagen wel onzeker en bang dat ik niets zou weten, maar nu na een weekje aan de gang te zijn vind ik mn draai al een beetje.

Dan nu, waar ik elke 5 dagen naar uit kijk: WEEKEND! Mijn allereerste weekend hier op het eiland was zeker geen verkeerde! Vrijdagavond zijn we met een paar huisgenoten naar happy hour bij wet & wild geweest, zaterdag boodschappen gedaan bij jawel de Appie! Best lekker om gewoon in bekende wandelgangen inkopen te doen. Rond 6 uur nog bij happy hour geweest bij Zanzibar en daarna redelijk op tijd mn nest in want zondag was de dag: FUIKDAG!! Dit was echt AMAAAAZING! moesten om 5uur al opstaan omdat we om 6uur de watertaxi al hadden. Serieus hier moet je echt een keer bij zijn geweest! Een mega drijvende stage in zee, ong 100 boten van jachten tot vlotjes met daartussen super veel mensen op drijvende banden chillende, drinkende op het water bouncend op beats van Afrojack en the Partysquad! Ik ga het niet over de terugweg hebben die 3uur later werd dan gepland, want dit was echt een topfeestje :-)


Zo met dit verlsagje ben ik al een uur bezig aangezien deze poeptablet niet meewerkt dus ben er wel klaar mee voor today :-)

Voor heel nederland: bon nochi!

Liefs,
Lies

  • 08 Januari 2014 - 06:37

    Petra:

    Zooo lekker wakker worden met dit verhaal! Mijn ochtendhumeur is meteen over ;-) klinkt goed joh! Fijn dat je nu lekker gesetteld bent! Heel veel plezier nog en natuurlijk succes met je stage! Xx

  • 08 Januari 2014 - 07:49

    Maaike:

    lieve Lisa,

    Wat een goede start om deze morgen te beginnen met je verslag te lezen.
    Zo te lezen doe je het daar hartstikke goed. Het kan nu.alleen maar beter worden op je stage plekje.
    veel succes en vooral veel plezier.

    X Mai

  • 08 Januari 2014 - 08:02

    Tamara :

    Wat super leuk om te lezen dit heel veel plezier en ben benieuwd naar je volgende verhaaltjes dikke kus xx tammy

  • 08 Januari 2014 - 09:22

    Marcella:

    Hee lieverd!

    Wat fijn dat je het al zo goed naar je zin hebt en je stage bevalt! Super leuk om even een verslagje te lezen, dat feestje op drijvende banden klinkt zeker erg goed! Heel veel plezier nog! Doe sharon de groetjes en geniet ervan!

    Heel veel liefs ♥

  • 08 Januari 2014 - 10:59

    Rietepiet:

    Lief Liesje, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt maar ik mis je wel hoor.
    Hier gaat alles zn gangetje. Heel veel succes met alles en fijn dat je ons zo op de hoogte kunt houden. XXX

  • 08 Januari 2014 - 11:57

    Nikee:

    Leuk berichtje Lies!! Klinkt echt super goed allemaal! Leuk om de plekken die je noemt te herkennen van de vakantie van september! Geef Sharon een dikke knuffel en have fun chick!!! Love you!

  • 08 Januari 2014 - 14:39

    Mama:

    Hey Pikinees, hahahaha, past wel bij jou, nooit aan gedacht om je zo te noemen.
    Goed om te lezen dat je in ieder geval geen heimwee hebt!!!!!!liefs, mama

  • 11 Januari 2014 - 09:45

    Maaike Snoeren:

    Leuk om.te lezen Lisa! Heel veel plezier x liefs maaike

  • 11 Januari 2014 - 14:54

    Paulien:

    Hee lieve lies!

    Hihi wat kan je leuk verslagen schrijven zit echt te lachen hier achter mn laptop! ;) Super dat je het zo naar je zin hebt daar! Heeel veel plezier! Liefs x

  • 18 Januari 2014 - 09:06

    Erik En Karin:

    Leuk verslag Lisa!Fijn dat je het naar je zin hebt.

    Groetjes Erik en Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Twee maanden vertoeven op het mooie Curacao voor een studentstage bij Spigt Dutch Caribbean!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 619
Totaal aantal bezoekers 5844

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 03 Maart 2014

Stage Curacao!

Landen bezocht: